HOTEL***PIAST
Regulamin Hotelu
-
Regulamin porządkowy wydany został przez właściciela Hotelu Piast w celu zapewnienia porządku i bezpieczeństwa Gości hotelu. Regulamin ten ustala również zasady korzystania z pomieszczeń mieszkalnych w Hotelu Piast.
-
Pomieszczenia mieszkalne w Hotelu wynajmowane są gościom na doby. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14.00 i kończy o godzinie 12.00 dnia następnego. Jeśli gość nie zwolni pokoju o godzinie 12.00 będzie to podstawą do naliczenia obciążeń za kolejną rozpoczętą dobę, nie stanowi to jednak gwarancji przedłużenia pobytu.
-
Gość hotelowy winien uregulować należność za pobyt w dniu przyjazdu, w trakcie meldowania. Do czynności zameldowania wymagany jest dowód osobisty. Jeśli dowód osobisty budzi wątpliwości recepcjonisty, ma on prawo poprosić o drugi dokument potwierdzający tożsamość osoby meldowanej (prawo jazdy, paszport) bez podawania przyczyny. Niedokonanie zapłaty za pobyt z góry uprawnia pracownika recepcji do odmowy zameldowania gościa i wydania mu klucza do pokoju.
-
W przypadku rezerwacji pokoju i niestawienia się do godziny 18 hotel zastrzega sobie prawo do zwolnienia pokoju bez informowania o tym Gościa lub w przypadku posiadania numeru karty Gościa, do pobrania opłaty za jedną dobę hotelową.
-
Życzenie przedłużenia poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji hotelu do godziny 11.00 w dniu, w którym upływa termin najmu pomieszczenia hotelowego. Hotel może nie uwzględnić życzenia najmu pokoju przez Gościa w przypadku braku wolnych miejsc.
-
Gość hotelowy nie ma prawa przekazywać zwalnianego przez siebie pokoju innym osobom nawet, jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
-
Przyjmowanie wizyt przez gości hotelowych mieszkających w pokojach wieloosobowych powinno odbywać się w pomieszczeniach ogólnego użytku.
-
Osoby nie będące gośćmi hotelowymi (niezameldowane w hotelu) nie mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 22.00 do godziny 7.00 następnego dnia.
-
Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w pomieszczenia mieszkalnych zabronione jest używanie: grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych niestanowiących wyposażenia tych pomieszczeń i mogących wytworzyć zagrożenie pożarowe.
-
Palenie tytoniu w pokojach hotelowych, na korytarzach, klatce schodowej, holu recepcyjnym jest zabronione.
-
Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu lub restauracji, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowania hotelu.
-
W przypadku, gdy Gość nie przestrzega regulaminu, łamie powszechnie obowiązujące zasady współżycia społecznego, może być poproszony przez personel o opuszczenie pomieszczeń należących do Hotelu.
-
Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa. Gość hotelowy przyjmuje do wiadomości, ze znajdujący się na terenie obiektu parking jest parkingiem niestrzeżonym.
-
Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien zamknąć okna, wyłączyć telewizor, zgasić światło, zamknąć krany instalacji wodociągowej, sprawdzić zamknięcie drzwi, a klucz pozostawić w recepcji.
-
Wcześniejszy wyjazd z przyczyn niezależnych od hotelu (choroba gościa hotelowego lub członka jego rodziny, inne wypadki losowe dotyczące gościa zmuszające do opuszczenia hotelu) nie uprawniają do żądania zwroty kwoty za niewykorzystane świadczenia.
-
Gość hotelowy ma prawo, za dodatkową opłatą, do zamieszkiwania w pokoju ze zwierzęciem. Chęć przyjazdu ze zwierzęciem należy zgłosić na etapie rezerwacji.
-
Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu, które powstaną z winy umyślnej lub nieumyślnej gościa hotelowego oraz osób go odwiedzających.
-
Gość hotelowy obowiązany jest do zwrotu wszelkich kosztów związanych z utratą lub uszkodzeniem klucza.
-
Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez Gościa. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji, Hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące. Po upływie tego terminu, przedmioty te przepadają na rzecz hotelu.